Leag analizira potrebe po izobraževanju o čisti energiji in trajnostnih navadah

  • Post author:
  • Post category:Aktualno

Leag je v sklopu projekta CEATY izvedel obsežno analizo potreb po spletnem izobraževanju o čisti energiji in trajnostnih navadah v Sloveniji. Raziskava je zajela tri ključne skupine – učitelje, učence in starše – ter osvetlila njihove poglede, potrebe in ovire na področju izobraževanja o trajnostnem razvoju.

Ključne ugotovitve:

  • Interes in podpora: Večina sodelujočih se zaveda pomena izobraževanja o čisti energiji. Učenci, učitelji in starši izražajo interes za vključevanje teh vsebin v šolske programe.
  • Najbolj privlačni pristopi: Praktične aktivnosti, kot so interaktivne igre in delavnice, so se izkazale za najbolj zanimive oblike učenja. Starši in učitelji podpirajo tudi vključevanje tem trajnostnega razvoja v različne predmete.
  • Ovire: Med največje izzive sodijo pomanjkanje časa, omejeno poznavanje vsebin in pomanjkanje ustreznih virov za poučevanje o čisti energiji.
  • Podpora učiteljem: Učitelji so poudarili potrebo po dodatnem usposabljanju in gradivih, ki bi jim pomagala vključiti tematiko v učni načrt.

Leag bo skupaj s projektnimi partnerji na podlagi rezultatov raziskave razvijal prilagojene izobraževalne module, ki bodo podprli učitelje, spodbudili zanimanje učencev in okrepili sodelovanje staršev pri ozaveščanju o čisti energiji.

Skupaj gradimo temelje za trajnostno prihodnost!

1.10.2022 – 30.11.2024